Lördag 8 Januari

God morgon!

Usch, idag är det över 20 minus :( Jag som hoppades att det skulle fortsätta vara under 10 minus och lite finare väder så jag kunde vara ute och fota lite. Det är väl rätt fint väder nu men det är ju så satans kallt så man har ju ingen större lust att gå ut. Men jag kanske går ut en sväng lite senare, får la klä på mig as mycket :P

Älsklingen ligger där nere och sover som en stock :) Jag kan inte sova så länge, ibland går det men inte ofta och har jag vaknat 1 gång när det har blivit ljust ute så är det kört, då kan jag inte somna om. Ska börja dra ner rullgardinen tror jag :P

Nu blir det frukost och lite tv tittande tills älsklingen vaknar :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0