Underbar dag!

Tjena!

Har ni haft en bra dag i värmen? :) Det har jag iaf :)

Först var det jobb med barnen. Helt otroligt hur fort barn lär sig att simma och vad mycket dom klarar av fast att dom precis har lärt sig simma :) Dom är så grymt duktiga!

Efter jobbet så åkte jag, Ted och hans brorsa upp till Getberget och käkade lite. Väldigt gott va det :) Sen gick vi en sväng med hundarna i skogen där och kollade lite på utsikten. Så typiskt att jag inte hade med mig kameran dit upp, jätte fin utsikt. Fick bli nån mobil bild.


Sen åkte vi ner till vattnet nedanför kyrkan så hundarna fick bada lite. Så roligt att se när Milo hoppar rätt ut efter bollen i vattnet :P Väldigt fint är det där nere också.















Ja det är vad jag har gjort idag :) Måste dricka en massa vatten nu, är jätte dålig att göra det på jobbet så jag brukar alltid ha huvudvärk på kvällen. Finns ju inte direkt några toaletter på badplatserna heller och det är ju inte direkt jätte härligt att behöva hålla sig.. Men men, ska dricka en massa nu och gå ut och lägga mig i skuggan vid Em :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0