Tisdag 15 Mars

Tjena!

Super fint väder idag också :D Härligt att det här underbara vädret håller i sig! Så nu kan ju snön ta och förvinna så blir det ännu bättre :P Funderar på om jag ska ta en promenad eller bara sitta och mysa i solen, får se vilket det blir :)

Tråkigt har jag. Ska jobba i morgon och det ska bli jäkligt skönt, har inte jobbat på över 1 vecka för det har ju inte varit nånting på herrgården, jäkla sportlov som ska vara hela tiden.. Hoppas på att det blir mer bokningar nu. Städade igår så jag kan ju inte direkt roa mig med det idag. Fan va tråkigt det är att vara hemma själv finns ju inget roligt att göra..

Nee nu ska jag ut i solen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0