Torsdag 3 Mars

God morgon!

Har ni sovit gott? Det har jag, men jag blir tokig på att jag är lite svullen under ena ögat och har ett rött märke där som kliar. Kommer säkert få nån jäkla ögoninflammation med min vanliga tur.

Kollar lite på Big Brother och käkar frukost. Börjar jobba kl: 9 idag. Jobbade hela dan igår också. Har varit väldigt dåligt med folk den här veckan, lite tråkigt. Får hoppas att det blir mer snart.

Brandlarmet gick igår på jobbet. Mami hörde ingenting när hon stod inne i sviten och gjorde rent mattan. Fick säga åt na att stänga av och hon såg ut som ett frågetecken och jag bara: brandlarmet går! Vi va inte så många i herrgården, bara vi som jobbar för gästerna va ute i 400. Sprang ner och kollade om det va nånting i köket men larmet slutade väldigt fort och sen fick vi ju veta att det va väl en av grabbarna som hade råkat få igång det. Han höll på att fixa med nåt elgrejs ute i 400 och har väl kommit åt nånting. Så kan det gå :P

Nu ska jag göra mig i ordning och gå ut och starta bilen. Ska köra älsklingens bil idag nu när det är varmare :P Min bil är ju inte en speciellt bra vinterbil och det ska bli skönt att köra en bil som inte arslet åker på för minsta lilla ;P Jobbigt när man inte kan ta sig iväg fort hehe ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0