Tisdag 17 Maj

Tjena!

Nu va det ett tag sen jag skrev här. Har mest bara jobbat och på kvällarna är jag så sjukt trött så jag orkar inte göra så mycket då.

Men jag har iaf varit till stan med älsklingen och P. Köpt en ny bil, sålt våran Passat. Varit till Stavre och kollat på ett gammalt hus med mami och nästan alla syskon. Hälsat på Isaks farmor, firat min farmor som fyllde år i fredags :) Älsklingens mamma va hit igår och fika lite för hon har fyllt år, så det blev en hel del bus med hundarna. Ja sen har man väl säkert gjort nåt mer men det kommer jag inte ihåg nu ;P

Ska käka frukost nu och sen förhoppningsvis så ska jag kunna ge mig ut på en promenad. Måste kolla hur det ser ut nu för imorse så vräkte regnet ner och då blir man ju inte så sugen på att gå ut direkt, för duscha det gör jag helst inne, inte ute..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0