Måndag 7 November

Hej!

Startade den här dagen med frukost, 2 avsnitt av One Tree Hill och 2 filmer som jag fick låna av min BM förra gången vi var där :) En om förlossning och en om tiden efter med bebis.

I fredags var jag i stan med mami och mina 3 systrar :) Skulle egentligen fixa dom sista julklapparna då men jag kände mig inte helt pigg så jag orkade inte bry mig om det just då, ska ändå in med mami den 18:e igen så jag får fixa det sista då istället :P Hämtade ut en babybox + blöjhink från barnens hus som man fick gratis :) Fixade lite andra grejer också.

I lördags var vi hos mami nästan hela dan. Älsklingen satte igen hennes ena ytterdörr och bytte den andra. Jag va ute med hundarna och busade. Sen käkade vi där :)



Ja sen har vi kollat på film, varit till Teds pappas grav och tänt ljus, varit hos mami igen och så.

Ska väl börja pyssla på lite här hemma nu.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0