Tisdag 22 November

God morgon!

Kunde sova till 8 idag, inte ofta det händer nu för tiden :P Men jag är fortfarande rätt trött så man kanske måste sova en stund sen ;P

Igår va vi hos min BM :) Vi fyllde i lite grejer på datorn som förlossningen vill veta och kollade mina värden och så :) Allt va bra som vanligt, hade lite högre blodsocker men jag hade ju käkat flera clementiner innan jag åkte dit så det är ju inte så konstigt. Bebis va väldigt lugn den här gången, brukar annars kunna bli lite grinig när hon är där och klämmer på magen :P Tror bebis var lite trött för det va full fart på dan :P Måste vara lite frustrerande att ligga där inne i magen och inte få så mycket plats som man vill ha ;P

Nee man kanske ska ta och fixa lite frukost nu.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0