Tisdag 8 November

Tja!

Sitter just nu bara här och gör ingenting. Har kollat på 2 avsnitt av One Tree Hill :) Ska börja städa på övervåningen om en stund.

Igår va vi hos min BM :) Fortsatte prata om förlossningen som vi började med förra gången. Mätte magen och lyssnade på bebis också, alltid lika underbart att höra bebis :) Magen växer som den ska, har legat precis under strecket på sf-kurvan hela tiden, så magen har växt jämt och fint hela tiden :)

Just nu längtar jag bara till förlossningen, vill träffa våran lilla skatt nu! :P Orkar inte vänta längre ;) Och jag hoppas att bebis inte tänker ligga kvar längre än vad det är tänkt i magen, men förhoppningsvis så blir det inte så om vi följer min BMs råd :P

Nee nu ska jag börja fixa lite här hemma.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0