Torsdag 10 November

Hejsan!

Kom hem för ett tag sen, har varit hos mami i några timmar :) Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag innan jag ska börja fixa lite mat.

Ingen på försäkringskassan verkar kunna någonting, för alla man pratar med där säger olika saker och otrevliga kan dom vara också. Dom har räknat helt galet när det gäller min sjukpenninggrundande inkomst. När man ringer och frågar om det så säger dom bara att så räknar inte vi och det där räknar vi inte me, bla bla. Men idag fick vi prata med en som har hand om det där och kan, och självklart så hade vi rätt och dom vi har pratat med fel. Sen är dom ju så roliga och måste alltid säga att dom inte har fått in alla papper när nånting är fel, fast att dom har fått in allt och upptäcker det när man pratar med dom. Men den här tjejen bad iallafall om ursäkt över att dom har gjort fel och ska räkna om. Ska bli intressant och se om det blir rätt den här gången.

Är rätt trött. Vaknade inatt av först datorn, sen va jag tvungen att gå och kissa och sen blev jag så hungrig att jag var tvungen att gå upp och äta, och efter det kunde jag inte somna på en gång för då va jag pigg efter att jag hade käkat. Måste ha varit vaken minst 1,5-2 timmar. Roligt att man är as trött på dan och sen på natten när man verkligen vill sova, nee då vaknar man jätte pigg :P Har vaknat 3 nätter i rad nu. Men men, inte mycket att göra åt.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0