Onsdag 19 Oktober

Hej!

Känner mig jätte seg idag och har ingen större lust att göra nånting. Har redan tröttnat på att vara hemma, tog inte många dagar haha :P Finns ju massor som behöver göras men jag vet inte riktigt vart min energi tog vägen. Men men, måste göra nånting annars kommer jag bli galen :P

Ny bebisvecka idag :D Längtar helt galet mycket efter våran lilla bebis :) Vill att det ska vara 13 december nu så jag slipper vänta nå mer :P Det här är första gången på väldigt många år som jag verkligen längtar så där jätte mycket till julen som man gjorde när man var liten. Så mysigt med allt julpynt, massa god mat, lussekatter & julmust, umgås med familjen och bäst av allt så kommer jag och älsklingen ha våran lilla skatt här hos oss :) Att gå 2 veckor över tiden finns då inte i min värld ;P

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0