Söndag 2 Oktober

God morgon!

Tänk att det redan är oktober, bara 3 månader kvar av det här året. Tycker det här året har gått så sjukt fort, lite för fort nästan. Men samtidigt är det väl bra för då känns det ju som om att bebis kommer fortare till oss :P

I fredags jobbade jag. På kvällen kom pappa och Daniella och hälsade på sen drog vi till Micke & Helena :) Fick träffa lilla sötis Jack en stund innan han skulle sova. Trött men glad va han sötfisen :) Sen blev det chips, godis och spel :)

I går så grejade älsklingen med bilen och jag va sjukt trött så jag låg bara och slöade hela dan. Mami och Patrik kom över en stund så det blev lite prat med mami :)

Sen åkte vi till Kim & Madde för en kväll med mera spel :P Ett spel spelade vi nästan hela kvällen som va sjukt roligt, Ryktet Går heter det :P Alla skulle dra ett kort med 6 ord på, och den siffran som tärningen visade, det ordet skulle man rita. Sen skickar man blocket vidare till nästa som ska gissa vad man har ritat och sen ska nästa person rita det som den innan har gissat att det är och så håller det på så tills alla har gjort klart :P Sjukt skoj och ibland blir det ju så fel så det är inte sant :P





Vi va hemma runt halv 3 inatt, så idag kunde jag sova till 10 sen va det bara att kliva upp. Älsklingen sover fortfarande så jag får försöka roa mig ett tag till :P Men det blir nog inte så svårt för jag har hittat en ny serie att kolla på ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0