Måndag 12 September

Hej!

Är ledig idag men jag måste iväg till jobbet sen för vi ska ha personalmöte idag. Så innan det ska jag fixa lite här hemma.

I fredags gick jag på en promenad själv med hundarna. Så skönt att få komma ut lite i naturen med 2 superglada hundar :) Senare på kvällen så åkte vi till Kim & Madde en stund, sen kom dom hit och kollade på film :) Väldigt trevligt!

I lördags åkte vi till Kim & Madde igen fast med hundarna den här gången. Blev först lek på gården sen åkte vi till elljusspåret och gick där med dom. Grabbarna tog med sig bollar som dom kastade lite överallt, i dikena med vatten, upp i ett träd så älsklingen fick klättra och så :P Roligt att vara lite fler som går :) Hundarna tyckte också att det va roligt att få komma ut tillsammans och dom lär ju ha varit helt slut efter det där :P

På kvällen blev det pizza och film med älsklingen, mys! :)
















Igår var vi till Patrik en sväng, han fyllde år så vi va dit och fikade lite :) Tror han blev rätt glad för ena presenten han fick av oss, en fullproppad godispåse, gottegris som han är ;)

Sen höll jag och älsklingen på i flera timmar och rensade i skrubben på övervåningen. Ställde ut en massa grejer som vi inte behöver ha inne så nu har vi bra mycket mer plats där. Älsklingen satte även upp hyllor i skrubben under trappen så nu kan man ha lite mer ordning där inne :) Pappa och Daniella kom förbi en sväng också :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0