Underbar dag i stan

I lördags hade jag och älsklingen en mysig dag i stan. Vi ville hitta på nånting bara vi 2 eftersom vi dan efter hade varit förlovade i 1 år :)

Så först gick vi runt på stan i nån timme. Köpte mer barnkläder och lite andra grejer som ni får se nån dag. Det går verkligen inte låta bli att köpa en massa söta små bebiskläder när man ser allt fint :P Vill inte ens veta hur tokig man kommer bli sen när man vet om det är en kille eller tjej, finns ju så mycket mer fint man kan köpa då :P

Sen gick vi och käkade på Ming Palace :) Så sjukt gott med kinamat! Men jag skulle nog inte ha tryckt i mig all mat för gud va jobbigt det va att andas :P Magen va så spänd så när jag skulle andas tog det liksom stopp, så jag fick ta mindre andetag. Det är ju så god mat där så jag kunde för första gången sen jag blev gravid inte sluta äta fast att jag var proppmätt ;P Ja man lär sig ju av sina misstag :P Hehe



Efter det blev det bio :) Vi såg Crazy Stupid Love. Jätte bra och rolig film :P En utav dom bästa filmerna som jag har sett i år så den borde ni se :)



En riktigt mysig och underbar dag med älsklingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0