Måndag 4:e Juni

God morgon!

Här hemma har vi varit uppe sen kl: 7. Jamie sover igen så jag ska snart vika lite tvätt och så.

Har varit riktigt piss väder i helgen, bara regn. Så i lördags åkte jag, älsklingen och Jamie till stan och handlade lite. Skönt att komma iväg några timmar när det är tråkigt väder.

Igår åkte jag & Sandra till stan och shoppade lite. Lite kläder till mig, Ted & Jamie, pool till J, lite grejer från Ikea, träningsskor till mig och lite annat.

På kvällen tog jag och Sandra en promenad med Jamie för att testa våra nya skor, som är as sköna! :P Underbart med bra skor, känns roligare att komma igång med träningen nu. Sen blev det lite käk och BB finalen, så bra att Hanna vann!

Nej, nu ska jag göra lite nytta här hemma.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0