Dove Nourishing Oil Care Conditioner‏




Fich hem ett paket från Buzzador för några veckor sen med intensivbalsam från Dove.

Mitt hår har varit väldigt torrt ett bra tag, blir lätt tovigt och blir så stort när jag har borstat det, hår överallt. Är väl inte så konstigt att håret inte är som vanligt med tanke på att jag har fått barn.

Har använt det här balsamet några gånger nu och jag gillar det väldigt mycket! Nu är mitt hår mjukt, lent, glansigt och "tunnare" eller hur jag ska förklara det. Det står inte åt alla håll när det är borstat utan nu ligger det normalt och känns tunt och lätt. Jätte skönt! Mycket lättare att borsta det nu också, vilket är bra eftersom jag har så långt hår.

Har ni torrt hår så tycker jag att ni ska testa det här balsamet för håret blir jätte mjukt och lent + att den luktar gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0