Onsdag 5:e September


 
God morgon!
 
Klev upp kl: 7.15 idag, skönt att kliva upp tidigt speciellt när det är finare väder :) Just nu sitter jag och Jamie i soffan och myser lite men snart ska vi börja fixa lite här hemma innan vi ska ringa till mamma/mormor och kolla om hon är hemma :)
 
I helgen kom min morbror och hans fru hit. Så roligt att träffa dom igen :) Vi gick på en kropp och själ mässa i lördags, sen käkade vi och så tillsammans.
 
I söndags åkte min lilla familj till stan för att köpa lite nya kläder till Jamie, blir ju bara kallare och kallare nu. Blev lite kläder till mamma och pappa också :P Bilder på vad Jamie fick kommer sen.
 
Nej, nu måste jag gå och byta blöja på lilla mannen. Det stinker här.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0