Helgen

 
Älskade lilla underbara gounge ♥
 
Vilket underbart väder vi har haft i helgen! I lördags hade vi som varmast 29,8 grader i skuggan, galet varmt! 
 
I lördags var jag iväg på möhippa hela dan. Jätte rolig dag med massa trevliga tjejer :) Superfint väder fick vi och sjukt varmt, jag brände mig ju självklart på både armar, axlar och i ansiktet. Åkte dit blek och kom hem som en kräfta ;) Runt kl 6 åkte jag hem när dom andra skulle åka vidare för att bada och basta, inte riktigt min grej nu. 
 
På kvällen så var vi ute till kl 20.30. Ted byggde klart golvet till paviljongen. Sen blev det ju självklart ESC och jag orkade hålla mig vaken enda fram till röstningen sen var det god natt för mig :P Jag va helt slut efter möhippan. 
 
I söndags så åkte vi iväg till lekparken för bus med 3 andra familjer :) Så mysigt att åka iväg sådär tillsammans :) Efter det passade jag och Ted på att sätta upp paviljongen medans Jamie sov, så nu kan vi sitta där ute och mysa på kvällarna. På kvällen åkte vi till Jamies farmor för att äta och fika för hon hade fyllt år i veckan men då kunde vi inte åka dit.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0