Sjuka

Ja här hemma har vi blivit sjuka igen... Usch va trött jag är på dom här förkylningarna som bara går runt och runt hela tiden. Jason den lilla stackaren är nästan mer sjuk än frisk. Han får vara frisk ett litet tag och sen blir han sjuk igen och sådär har det hållt på i flera månader. Det jobbigaste för honom när han blir förkyld är att han blir så fruktansvärt slemmig i halsen vilket ofta gör att han kräks. För Jamie är det likadant men som tur är så blir inte han sådär slemmig lika ofta längre så jag hoppas att det kommer bli bättre för Jason också.
 
Dom här dagarna har det varit jätte svårt att få Jason att sova. Han ligger bara och snurrar runt, kryper, sparkar på oss som en galning när man ska försöka få honom att sova. Plus att han har ont i munnen för han tuggar på nappen nästan hela tiden när han har den. Igår kväll höll han på sådär i 2 timmar innan han somnade. Efter ett tag håller man på att bli galen när man har nån som ligger och sparkar på en hela tiden. Lägga ner honom i sin säng går ju inte heller för då blir han helt tokig och då kräks han. Jag hoppas att han blir frisk fort nu och att han får hålla sig frisk. 
 
Den här gången blev Jamie likadan så båda har kräkts lite då och då. Jamie är i alla fall mycket bättre nu och har bara lite hosta kvar. Jag börjar också bli sjuk, men jag har klarat mig väldigt bra under den här tiden med alla sjukdomar.
 
Så våra sista dagar av den här ledigheten har inte direkt varit så händelserika. Jag hoppas vi är helt friska snart så vi kan hitta på lite roliga grejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0