091105

God morgon!

Usch idag när jag vaknade och kollade ut genom fönstret så ser jag en massa snö + att det fortfarande snöar =/ Eller ja massa och massa snö är det la inte men för mig är det alltid för mycket =P

Ska snart gå och duscha, sen ska jag följa med mami när hon ska köpa virke för hon har tjatat om det i flera dar nu. Börjar jobba klockan 2 också.

Hämtade bilen igår också. Fläkten va trasig så A beställde en ny. Den går på 1000 spänn men det skulle tydligen vara lätt att byta så det ska la inte kosta så mycket. Det känns inte så jäkla roligt att det blir över 1000 spänn till som jag måste betala. Känns som om att det blir lite mycket nu när man inte får jobba så mycket. Typ 7000 spänn kommer jag ha betalat när det här är klart. På 2-3 månader får jag lägga pengarna på bilen som jag hade behövt handla annat för, men jag måste ju ha en fungerande bil + nya vinterdäck så jag va ju tvungen men det känns inte skoj. Sen har man ju flera räkningar och skit också så det blir ju verkligen inte mycket pengar över. Om man ändå kunde hitta ett fast jobb, fan va glad jag skulle bli då.

Nee nu måste jag duscha. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0