091112

Hejhej!

Sitter här i köket och lyssnar på min knäppa syrra när hon håller på med läxorna. Hon är helt stöörd! =P

Idag är mitt internet seeeeegt! Riktigt segt. Har lust att stampa på internet grejen och sen kasta ut datan genom fönstret. Men det blir ju inte så roligt att inte ha nån data alls så jag kanske ska lugna mig med det.

Red med J, Å och S idag. Ridturen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men det slutade bra som tur va. Men jag får göra ett annat inlägg om det för datan är så seg. Ska försöka skriva om det snart.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

STÖRD? :O det är ju bara förnamnet!:D

2009-11-13 @ 00:35:55
Postat av: Cassandra

STÖRD? :O det är ju bara förnamnet!:D

2009-11-13 @ 00:36:08
Postat av: Linda

Mina ridturer blir sällan som jag tänkt mig hihi ;)

2009-11-13 @ 18:57:03
URL: http://elmo.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0