091119

Tjena!

Just nu sitter jag inne på FarmVille, nörd som man är haha ;P Skit roligt spel ju =P

Idag har jag gått på en promenad med mami, Isa & hundarna =P Jag skulle egentligen ha ridit men jag va rätt stel i armen efter sprutan igår, måste ha sovit på den armen för igår kände jag ingenting. Nu är det som vanligt igen =P Gick till tuben, gick runt på lite stigar däär och både hundarna och Isa tyckte att det va skoj =P Alltid bra träning för Isa att gå på vägen och när man själv är på marken så är det ju mycket lättare att hantera na om det kommer lastbilar och så för hon blir ju inte riktigt lika rädd då + att hon känner sig tryggare då.

Har varit på möte idag på Arbetsförmedlingen. Har lite grejer som jag måste fixa.

Ja sen har jag la inte gjort så mycket, suttit på FB (Farmville) ;P Kollat lite på tv och så. Ska låta datan vila lite snart, hade tänkt käka lite och läsa =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0