21 Maj

Hej!

Gud va härligt väder det är idag! =D Ska gå i shorts och gladiatorsandaler idag när jag ska jobba på fritids =P Första gången för i år ;P

Red en sväng idag. Klättrade idag, jag ska ju börja gö det minst 1 gång i veckan och det passade bra idag eftersom jag inte kunde vara i stallet hela dan. I morgon ska jag nog rida på planen, har ju Monas sadel nu och den är så grymt skön! + att jag sitter mycket bättre i den. Så det ska bli härligt att rida på planen i den =)

Idag fjanta Goody på lite när jag skulle hämta henne. Hon sprang ifrån mig, kutade 2-3 gånger fram och tillbaka i hagen sen stannade hon. Hon vet ju mycket väl att hon får springa som fan om hon fortsätter så hon tyckte väl att det va lika bra att ge upp =P Hon har inte gjort så på bra länge nu men jag såg att hon va lite busig idag. I vanliga fall så kommer hon ju alltid när man ropar på henne =) Älskar min lilla Goody =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

<3

2010-05-21 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0