Måndag 2:a Juli

Hej!

Tänk att det redan är juli och inte har sommaren kommit än. Så tråkigt..

Började jobba på simskolan idag :) Jag hoppas verkligen att det blir riktig sommar snart för annars blir det inte roligt för barnen, sviiin kallt i vattnet.

I fredags kom Sandra, Lars, Micke, Helena & Jack hit :) Vi grillade och hade det väldigt trevligt på kvällen :)

I lördags köpte vi blommor så vi kunde fixa lite fint ute, åkte till Teds pappas grav, hälsade på Häggen, gick till affären en sväng och köpte lite gotta, mamma, Cassandra och Kim hälsade på en stund och sen avslutade vi dagen med en film.

Igår var vi till stan med mamma och Cassandra. Fixade lite grejer till Jamies dop och massa andra saker. På kvällen blev det mys :)

Nu ska jag dricka en himla massa vatten och hoppas på att min huvudvärk som jag har haft hela dan ska försvinna för nu är jag trött på den.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0