Onsda

Hade dans hela dan idag. Dansa dom danserna som vi gjorde igår och lite andra saker. Fick va 2 och 2 å så fick vi lite lappar av Anna där de stod lite saker som tex. hoppa, sparka och lite såna saker och så skulle vi hitta på såna steg och sen sätta ihop de till en dans å visa de för dom andra. Och så fick vi ett tema oxå så vi skulle gö saker som hade me de att göra i dansen och så skulle den andra gruppen gissa vad vi va. Vi va städare och Helene och Angelica va rockstjärnor =P
Visa våran dans för Anna =P Hon tyckte den va bra. Får hoppas att Helene filmar den sen när den där tjejen visar den på sin möhippa =P

Igår så hämta pappa mig på skolan så jag fick övningsköra hem =P Och senare på kvällen så körde jag me Marko =P
Å idag körde jag me pappa fast då körde vi min bil =P Gillar min bil mer =D

Ska köra på körskolan på freda me Micke. Mamma ska oxå köra då =P Får hoppas att de går bra.

Nee nu ska jag läsa lite körkortsteori och sen se So You Think You Can Dance =P

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0