Freda 20:59

Hej!

Va till stan igår igen. Handla klart alla julklappar, köpte lite smycken och köpte massa julmat. Va i stan ett antal timmar med mamma, Kim, Daniella och Isabelle. Vart rätt less fort, brukar tycka det är jätte skoj att shoppa, men de va nog inte riktigt min dag igår för de. Men de gick iaf. Köpte en ny film oxå, Fullt hus och fullt hus igen =P Har inte sett dom och jag hoppas att dom är bra. Va också upp till skolan en sväng på julfika. De va trevligt =) Grattis till Elin som också tog körkort i tisdags =) Så nu är det bara mamma kvar.

Tittade på Honey och en del av Dreamgirls igår. Vet inte riktigt hur långt jag kom på den filmen för jag somna efter en stund. Hade iaf gått upp och stängt av tven och stoppat tillbaka filmen i fodralet. Va ju duktig som gjorde de men jag kommer inte ihåg de =P Så jag vart lite brydd i morse när jag vakna och tven va avslagen och filmen i fodralet =P Jag gillar inte riktigt när man gör saker när man är så himla trött så att man inte kommer ihåg de. Ska nog se om Dreamgirls idag. Jag tyckte iaf att Honey va bra och de som jag såg av Dreamgirls tyckte jag också om =P Måste egentligen va rätt lätt att köpa nånting till mig i present eller julklapp för vet man inte riktigt va man ska köpa, så är det bara att köpa en film eller nån sån där box me nån serie =P Älskar filmer så jag skulle kunna tänka mig att bara få det =P Finns ju massa serieboxar som jag vill ha. Tex, OC, Prison Break, Vänner, Desperate Housewives, Golmore Girls, One Tree Hill och massa mer =P Och det blir ju en hel del =P Nån gång ska jag ha alla dom men de lär ju dröja ett tag tills dess =P

Handla lite idag också me mamma i fränsta. Köpte lite mat som vi inte gjorde igår. Va till Hund & Katt också och kolla om hon hade kaninmat hemma. Måste snart köpa nytt till Em.
Kom också på ett sätt att slippa tvinga i Knarpan sin medicin. Jag linda in den i skinka, va lite osäker om han verkligen skulle äta den om han märkte att det låg en tablett där i för han är ju lite kräsen av sig. Men de gjorde han som tur va. Får hoppas att han fortsätter med de också, så att han inte märker att det är nåt äckligt där i och inte äter de. Skulle iaf va skönt å slippa bråka me han 2 ggr om dan när jag måste tvinga i han tabletterna. För han blir ju så satans förbannad så jag måste linda in han i nånting så att han inte kan sätta alla klorna i mig. För satan va han kör in dom i en. Nästan hela klorna får man in i sig.

Ska nog gå ner och göra mig en varma koppen - Minestronesoppa, några mackor och lite grönt te som jag dricker varje da =P Gott ;P Ska titta på Criminal Minds också som börjar strax.

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0