Sönda 20:27

Tja!

Har gjort lite mer bra saker idag än vad jag gjorde igår =P Har städat rummet, städat åt Em, Klippt klorna på Em och tagit ut na så hon får röra lite mer på sig. Släppte ut na i köket för nån timme sen och hon ska få stanna ute ett tag till. Ska börja ta ut na i köket och så varje da nu så hon får röra på sig den lilla tjockisen =P För det behöver hon verkligen.. Har tränat, duschat, tömt och fyllt diskmaskinen. Ska gå ut sen också och ta bort all snö som ligger på bilen, för det har ju självklart snöat igen.. Får hoppas att det inte kommer nå mer nu..

Ska åka till stan imorron också, igen.. =P Blir mkt åkandes till stan, men det är alltid roligt att shoppa lite =P Ska kolla efter en jacka för jag behöver verkligen en ny, som jag kan ha när det är lite varmare ute. Sen ska jag kolla efter lite saker på HM också som jag behöver, har ju presentkort där så det är bra =P Ska inte slösa så mkt pengar nu har jag bestämt. Ska bara köpa en jacka imorron, sen ska jag börja spara pengarna jag får. Ska inte shoppa så mkt som jag har gjort nu ett bra tag. Så nu ska det bli massa sparande och inget slöseri. Skulle vilja åka ner till Göteborg i sommar och då måste jag ju ha pengar. Och så måste jag köpa en ny tv, å dom går ju på en del..

Ska gå ner och käka lite nu.

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0