Tisda

Hej på er!

Försov mig idag. Hatar verkligen när jag gör de för då blir jag så himla stressad. Hann inte äta nån frukost innan jag skulle me bussen heller för jag va tvungen att skotta fram min bil, eftersom pappa skulle hämta den lite senare. Så jag fick gå och handla nånting att käka när jag kom till ånge, så de fick bli drickyoghurt och 2 päron. 
Va på skolan nån timme idag. Plugga lite engelska igen, hitta inte matteboken och de. Vet inte vart jag kan ha gjort av de. Ska leta efter den sen, lär ju hitta den på nåt konstigt ställe. Jag och mamma va och käka thai mat idag oxå =P Så mumsigt! Körde me pappa en stund i ånge oxå, innan vi hämta mamma och åkte hem. Jag hoppas verkligen att Arne säger i morron att jag får köra upp på tisda.

Ska träna idag oxå. Hann inte gö de igår men idag har jag mkt tid. Så då ska jag träna och plugga lite, innan jag ska se på tv i kväll =P

image211

Lilla söta Zvinto ligger och sover i Isaks vagn =P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0