Onsda 20:51

Tja

Va svin kallt i morse när jag gick ut till Emmis. Va över 13 - =/ Och kallare lär de la bli snart. Gillar verkligen inte kyla. Pappa och jag va å hämta mamma och Cassandra i fränsta idag. Cassandra skulle egentligen inte få åka i min bil förrän hon har börjat va snäll här hemma, men de sket sig då. Från och me nu ska hon inte få åka me förrän hon e snäll.

När jag skulle tanka idag så hade ju den där sedel grejen nå fel. Först spotta den ut min ena hundralapp hela tiden, sen när den väl hade tagit båda så stod de att de bara va 100 kr. Vart rätt irriterad efter ett tag så jag slog till den och sen så stod de 200 kr. Den där saken har nästan alltid nåt fel. Damp maskin.

Har tränat lite idag oxå. Och läst Harry Potter =P Har la typ halva boken kvar nu. Spännande bok =P Ska plugga lite sen oxå innan jag går och lägger mig. Gjorde de igår oxå och de va rätt skönt att sitta och gö de då när de va helt tyst i huset.

Ska till sundsvall imorron oxå. Får se om Jenny kan följa me till Make Up Stores klubbkväll, annars får jag försöka få dit nån annan. Har inte lust att gå dit själv direkt.

Snart börjar Heroes =P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0