Äntligen!!

Nu har jag äntligen internet! =D Köpte en bärbardata igår me mobilt bredband och efter en hel del strul me det så är det äntligen igång =P Så nu kan jag blogga och allt hur mycket jag vill utan att behöva tänka på att alla dom andra här hemma måste få sitta ;P Mami köpte också en bärbar igår, så nu måste vi fixa till våran andra data så dom andra kan sitta vid den. Känns så himla skönt att ha en egen data =D

Så idag Helene kan vi gå på en låååång promenad ;P Vart ju ingenting igår, för själv så satt man ju här hemma och hade lite damp för att det inte gick att få till internet =P Men nu är jag väldigt gla igen =P

Nee nu måste jag ta och titta in på bloggarna och lite andra sidor som jag inte har kunnat läsa på bra länge. Har en hel del att ta igen ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0