Dagen

Jaha, idag va jag nere i den lilla skogen här vid oss me Isak. Va egentligen tänkt att vi skulle plocka lite blåbär, men efter nån minut så ville han gå ner till Ljungan och kolla. Så det va ju bara att gå me han.  Han fick klättra på lite stenar, känna lite på vattnet och jag va precis bredvid han hela tiden, för man vet ju hur ungar kan va. Sen gick vi till ett annat ställe där vi gick ner bland stenar, buskar m.m och kom upp på en stig lite längre bort. Va ett ställe där också som han tyckte va som en koja =P Han tyckte det va riktigt roligt att klättra och gå på såna ställen där han inte ha varit förut =P Speciellt me mig, för jag brukar ju inte direkt leka och så me han utan det gör ju dom andra. Och det är ju alltid spännande att göra nånting annorlunda, speciellt när man är liten =P

Sen när vi va påväg tillbaka så kom mami & Mimmi gåendes i skogen =P Så vi stanna där en liten stund och jag hann plocka lite blåbär ;) Tycker den här lilla skogen är riktigt mysig =) Gick ner och tog lite kort efter att jag hade plockat blåbär.



(klicka på bilderna för att få dom större)

Nee nu är klockan as mycket igen. Måste verkligen sova nu.

Go natt!


Kommentarer
Postat av: jossi

va vackre bilderna va =)

2008-09-01 @ 10:00:17
URL: http://getfar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0