Happy Gilmore

Kollade på den filmen för ett tag sen. Riktig rolig film med Adam Sandler =P Helt tokig snubbe ;P Sådär galen blir jag typ då jag är på ett jäkla humör, fast jag brukar håller mig i skinnet och börjar inte slå sönder saker eller pucklar på den som irriterar mig även fast det är precis det jag vill =P Tror inte mami skulle bli så gla om jag började kasta sönder massa saker direkt ;P Finns ju andra här hemma som redan håller på me sånt.

Gilla den där clownen som skratta åt han när hans golfboll inte kom in i käften på han, och sen gick han och slog av näsan på den ;P Ja, man har ju sin humor =P

Handlar iaf om att
Happy vill bli ishockeyproffs men blir utslängd från sitt lag. När kronofogden tar hans mormors hus försöker Happy desperat komma på ett sätt att få ihop pengar för att köpa tillbaka huset, och ställer upp i en professionell golftävling.

Har ni inte sett den så tycker jag att ni ska se den för den är väldigt rolig ;P


Har tränat lite idag också, så jag har inte bara suttit här framför datan & tven =P Man måste ju gö nånting vettigt fast det bara är piss väder ute =P Måste lägga mig snart också. Säger ju det, jag kommer aldrig i säng i normal tid. Klockan är ju redan 1. Hur ska det här gå? =P

Nee nu ska jag sova, eller aa försöka iaf ;P

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0