Trött

Är as trött, men ändå orkar jag inte resa mig från soffan och gå in och lägga mig =P Men jag måste tvätta ansiktet och borsta tänderna innan och det känns väldigt jobbigt just nu ;P Men snart måste jag innan jag somnar sittandes här =P

Va på patrullmöte förut. Vissa grejer har vi ändrat så det är bättre nu, men vissa grejer som dom säger stämmer inte riktigt. Vi har ju hört en hel del och det är sånt som inte är påhittat, men som dom andra vill få det att låta som om allt som sägs är så överdrivet fast det egentligen inte är det. Och inte kan man säga nånting heller för då vet man ju hur det blir. Man får en del emot sig och det snackas ju så jäkla mycket skit här så det är ju inte klokt. Och det orkar man inte me om man ska hålla på med det där me dom personerna.

Efter mötet så gick jag på en kortare promenad me Helene & Isak för han börja skrika att han ville me. Så då fick han följa me i vagnen =P Ibland är han bra gullig, och ibland är han som ett litet monster ;P
Helene då kände ju inte ens igen mig då vi möttes =P Fick säga till na att det va jag, annars hade hon la gått förbi mig ;P Säger då de =P Visst, det är ju inte speciellt vanligt att se mig me Isak i vagnen men iaf =P

Nu måste jag sova, för snart lär jag la däcka här =P

Go natt!




Kommentarer
Postat av: Malin

Fin design på bloggen :D Du får gärna ta en titt i min blogg om du vill få lite sminktips. Kommer nya tips varje dag. "Dagens sminkning" brukar vara poppis :) Kram Malin

2008-08-15 @ 10:36:49
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Anna

ha en bra dag! :)

2008-08-15 @ 10:44:35
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0