Varför...

kan jag aldrig lära mig att jag ska gå och lägga mig på lite mer normala tider? =P Nu är klockan över 12 igen och jag sitter här. Fattar inte riktigt va det är för fel på mig =P Får la börja lägga mig i tid sen när dom andra börjar skolan ;P

Va ute och gick me Helene vid 10 idag igen =P Riktigt skönt. Måste gö det till en rutin att gå på minst 1 promenad varje dag, iaf tills det blir vinter för då går jag helst bara ut då jag verkligen måste ;P Hatar vintern och vill helst bara glömma all snö och skit då =P

Har plockat massa blåbär idag. Kände mig som en gammal kärring när jag va klar, för satan va ont i ryggen man får. Tar ju rätt lång tid att sitta och plocka, men det är skönt. Man behöver inte tänka på nånting utan man kan bara sitta där och lyssna på musik och vara i sin egna lilla värld =P

Bella och nån mer bakade blåbärs och choklad muffins som vi ska ha i morron då Bella fyller år. Vi ska även baka hallonpaj och kanske blåbärspaj imorron. Mumsigt! =) Satan också! Nu har jag ju glömt att slå in Bellas present. Får la gö det i morron, för jag går ju ändå upp före henne.

Sen har jag la inte gjort så jätte mycket. Kollat på tv och så bara. Och nu låter det som om nån katt sitter och spyr i vardagsrummet. Måste kolla vem det är som låter nu.

Go natt!


Kommentarer
Postat av: helly

hahah ja men visst.

ne, jag klarade mig hem helskinnad.

dom konstiga typerna på vägen var borta iaf ;P

2008-08-11 @ 00:41:22
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0