Månda

Hej!

Är gla nu efter att jag såg att jag hade vunnit den jätte snygga väskan från nuknuk =D

Ska nog ta och göra mig i ordning och gå på en promenad. Är ju jätte fint väder ute nu så man får ju passa på =P Har ju en del andra saker som jag måste gö idag, så jag måste ju passa på innan det blir mörkt.

Har inte gjort så mycket idag. Tittat lite på tv, bränt ner lite mer bilder, är äntligen klar me de för tillfället. Jag tar ju alltid massa kort så jag kommer få sätta mig me de snart igen. Är ju så seg nu för tiden, fattar inte varför. Fast jag brukar ju kunna va seg ett tag när det är vinter. Men idag måste jag plugga, dammsuga rummet, städa åt Em och ta ut na en stund, träna, duscha och gå på en promenad. Ska nog städa i bilen lite också, för jag har ju massa syskon och en mamma som inte kan slänga skräpet efter sig. Så typ alla fack som finns i bilen lägger dom massa skräp i. Hatar de och de är la säkert därför dom brukar lämna de där också. I bilen vill jag ha det snyggt och städat , men mitt rum kan se ut som bomben ibland me massa kläder överallt och så. Men i bilen ska de va rent. Lite konstigt de där =P

Aja ska dra ut nu =P

Ha en bra da! =)

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0