Poliskontroll haha =P

Ja självklart skulle det ju va de idag. Och jag vart stoppad =P Skulle hämta Rustam för han skulle me dom andra upp på getberget. Det stod 2 polisbilar vid kiosken och stoppa folk. På vägen dit så vinka polisen bara förbi mig. Men på vägen tillbaka så kom polisen som stod på andra sidan springandes över vägen och vinka in mig. Så de va ju bara å stanna och slänga upp dörren =P Hatar att jag inte kan hissa ner rutan, för ena elhissen är sönder så Patrik och Erik fick skruva fast den. Han sa iaf att han skulle lysa in och kolla om alla hade bältena på sig. De har dom alltid för jag ska då f*n inte betala några böter. Går ju på 1500 om man inte har bälte på sig. Sen ville han se körkortet. Han ba: Ett nytt körkort. Jag har faktiskt sett det här körkortet förut (lät det som han sa iaf). Han fråga mig om mitt person nr, bad mig blåsa. Fråga vem de va som ägde bilen och så gick han runt och kolla lite. Sen gratta han mig för körkortet =P Och sa att vi skulle ta det lugnt och köra försiktigt. Va en riktigt trevlig polis det där =P Så nu har man det där avklarat också hehe ;P Men det är ju lite roligt att jag skulle bli stoppad för första gången, här hemma i en liten skit håla liksom =P Men men snorungarna i bilen tyckte la att de va skoj =P

Åkte upp till ånge idag vid 11. Gick och käka me mamma direkt när jag kom upp på Mittis. Dom har jätte go mat där. Käka nån kycklinggryta me ris och massa grönsaker och annat mumsigt. Va jätte gott!
Sen vid 1 hade jag matte till 3. Va inte lika segt idag för jag har sovit lite mer i natt så jag va inte lika trött. Efter lektionen så åkte jag och mamma till fränsta och hämta Cassandra och handla lite. Köpte mer russin så nu kan jag äta fil och flinger ;P

Måste träna idag också. Hade tänkt gö de innan jag måste hämta dom på getberget igen, men jag hinner nog inte de. Får la gö det lite senare. Ska kolla på Las Vegas idag också ;) Älskar det programmet!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0