Sundsvall

Kom hem för typ 2 timmar sen. Köpte den blommiga klänningen på Ginatricot som jag ville ha och ett par skor på Stadium. Klänningen kosta 149 kr och skorna va på rea och kosta också 149 kr =P Billigt och bra ;) Helt otroligt att jag kunde ha storlek 39 i skorna, brukar oftast ha 41 i vanliga skor. Nog för att mina gamla skor är lite för stora, hade kunnat haft 40 i dom. Men dom här är rätt mycket mindre men jag kunde ha dom iaf =P Men det är så olika på alla skor man provar, är alltid olika storlekar. Köpte även lite glass, Ben & Jerry's - Peace Of Cake =) Ska käka det till Gossip Girl ;P Mumsigt! Och sen är det ju Desperate Housewives =D

 
Vart lite många bilder på skorna men nu ser ni hur dom ser ut från alla håll iaf ;P

Käkade på McDonald's också. Tjejen som stod i kassan va inte speciellt trevlig. Lät hur otrevlig som helst när vi prata me na och så gjorde hon inte som hon sa, så en snubbe som jobbar där sa åt na en gång. Ska man jobba i en kassa så ska man fan va trevlig.

Nee nu ska jag hämta glassen och sätta mig framför tven ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0