Sönda

Tjena!

Har tipsat om lite tävlingar så va me och tävla =P

Jaha, ska snart åka och hämta Bella & Cassandra på getberget, sen ska vi till fränsta och handla lite. Är lite trött för man får ju aldrig sova ordentligt här hemma. Först går ju Isak och mamma upp vid 6, för då vaknar den lilla råttan. Han för alltid massa liv så att jag vaknar och så tar det tid innan jag kan somna om. Sen är det dom andra ungarna som går upp och för ett jäkla liv, skriker och har sig som fan utanför mitt rum. Så då vaknar man igen och ibland kan jag inte ens somna om för att dom för ett sånt himla liv.. Hatar verkligen mina småsyskon ibland.. Dom fattar ju inte när man säger åt dom heller.. Skulle va så himla skönt med en egen lägenhet igen. Va ju så skönt att bo i Krokom helt själv, alltid lugn och ro, vilket det nästan aldrig är här..

Kolla på Melodifestivalen igår och det va rätt låtar som gick vidare =P Sibel har en fin låt och hon sjunger jätte bra =) Och Nordman har jag alltid gillat =P Bra låt och jag gillar hans röst ;P Vart gla när dom gick vidare, för dom va bäst ;P


image432   image433

Nee nu ska jag gå och gö mig iordning.

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vem hejar du på i finalen då?

2008-03-10 @ 22:14:52
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0