Torsda

Hejsan!

Nu sitter jag uppe så här sent igen fast jag skulle skärpa till mig. Smäll på fingrarna! ;P Kommer aldrig kunna gå och lägga mig i normal tid varje da =P Jag är alltid som piggast på kvällen då när jag inte har sovit så bra på natten. Fattar inte varför, borde ju va tvärtom..Men men måste gå och lägga mig snart.

Jaha idag har jag tränat, pluggat lite, städat åt Em, druckit massa fruktsmoothie ;P, kollat på Du är vad du äter och Efterlyst och städat lite i rummet. Jag skulle också bara vilja äta massa frukt, grönsaker, fisk, kyckling och skaldjur. Är ju så himla gott! Speciellt krabba, det är svin gott ;P Jag skulle kunna leva på bara nyttiga grejer och jag skulle verkligen klara mig utan allt vanligt kött. Är inte så himla förtjust i det längre, är gott ibland men jag har börjat tröttna på de. Är mycket godare me fisk, kyckling & skaldjur. Men mina syskon skulle pipa och gnälla om vi bara skulle ha sånt, för dom har ju blivit så himla dåliga på att äta. Dom tycker typ att allt är äckligt fast att dom alltid har tyckt om det förut. Vet inte riktigt va det är me dom.. 3 utav dom är inte så jätte förtjusta i att äta kött över huvud taget, spelar ingen roll va det är för slags kött. Nåt fel har dom för dom har alltid käkat sånt förut men nu är typ all mat äcklig. Knäppa är va dom är =P Jag & mami skulle iaf inte ha nåt emot att bara käka nyttig mat. Men de blir lite jobbigt om man alltid skulle behöva gö massa olika maträtter.

I morron måste jag kolla hur mycket pengar jag har på mitt kort. Hade tänkt köpa Christina Aguileras nya DVD ;P Måste ha den och jag ska även köpa dom skivorna som jag inte har, för dom måste jag också ha ;P Är ett måste för mig ;P Hehe


image426

Nee nu ska jag göra mig i ordning och gå å lägga mig.

Go natt!

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Coolt omslag! Ha en jättebra fredag!

2008-03-07 @ 15:43:19
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0