Efterlyst om en stund

Kollade på So You Think You Can Dance för ett tag sen. Mona, Daniel, Emma & Robin är mina favoriter. Fast det är lite tråkigt att det här inte är lika bra som det Amerikanska programmet. Tycker att danserna och typ allt är sämre. Men det är ju va jag tycker. Om en stund är det Efterlyst och det får man ju inte missa =P 



Jaha idag har jag tränat, läst, lyssnat på musik, skrivit på mitt personliga brev, gått på en promenad, sovit lite mer ;P tittat lite på tv, rensat ut lite grejer från rummet. Vill att det ska bli fint väder så man kan va ute hela dagarna. Nu vill man ju inte ens gå utanför dörren, är ju bara grått och tråkigt, regnar och så är det svin kallt. Kan ju hoppas på att det blir fint väder snart =P

Ha en trevlig kväll!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0