Fixat lite

Har hängt tvätt, tagit in och vikt massa tvätt, tagit ut allt i skåpet där vi har sängkläder & handdukar, vikt om vissa grejer där och så har jag lagt in allting i ordning. Ska snart ställa in massa disk i diskmaskinen och även diska lite för hand, blir ju en hel del disk när man är många. Speciellt när ungarna springer och tar nya glas typ varje gång dom ska dricka. Ska gö massa andra saker också. Mami blev väckt typ 100 gånger av Isak inatt, så hon har typ sovit hela dan. Så då är jag snäll och fixar lite åt henne för det är ju ingen annan latmask här hemma som kan gö nåt.

Har hoppat lite på studsmattan idag också =P Va tvungen att gå ut och gö nånting annat när jag hade hållit på me massa tvätt och så bra länge. Gick på en promenad me Mimmi förut. Fick hem mitt halsband idag som jag vann hos Wysteriia =) Älskar det! Visar kort på det senare eller imorron. Ska lägga in gårdagens outfit då också ;P Har tittat lite på tv också. Kollar alltid på Oprah, Rachael Ray & Ellen Degeneres ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0