Good night

Nu är det dags för mig att hoppa i säng, ska bara borsta tänderna =P Börjar jobba klockan 8 i morgon så jag måste gå upp tidigt. Pigg och gla måste jag vara när jag ska jobba hela dan med massa ungar ;P

Har la inte gjort sådär as mycket idag. Va ju upp till ånge i morse, sen har jag suttit lite vid datan, läst, kollat på tv, lyssnat på musik, sovit 1 timme, fixat lite i rummet och betalat lite räkningar. Kom äntligen in på handelsbankens sida, efter ett antal damputbrott. Tog ju 100 år innan jag kom in och det va nära att datan åkte ut genom fönstret. Mitt humör är la inte alltid det bästa när det bara strular för mig =P Men men..

Nee nu måste jag sova.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: jenilita

ja glitter e grymt snyggt sov gott sötis och xtina e sjukt snygg

2008-11-11 @ 22:20:40
URL: http://blonditamedfotboja.se
Postat av: helly

jag är snällast ;P



haha neej, det får du inte göra.

det verkar som om jag ska dit snart igen faktiskt ;P

2008-11-12 @ 00:13:25
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0