Sanningens Ögonblick

Kollade på Sanningens Ögonblick förut. Jag kan inte riktigt förstå varför man vill ställa upp i det där programmet. Bara massa sjuka frågor, fast det är rätt roligt att höra vissa svar =P Men iaf. Kan ju inte vara speciellt roligt för kompisen, föräldrarna, pojkvän, flickvän eller vilka det nu är dom tar med sig, att höra vissa svar. Men sen är det la inte så roligt alla gånger för den som sitter i stolen att erkänna vissa saker heller. Idag va iaf Linda Rosing med och det va bara därför jag kollade =P Brukar inte kolla annars. Hon är även me nästa vecka eftersom tiden tog slut den här gången.


Knarpus ligger här bredvid mig i soffan och är på ett riktigt bråk humör just nu. Petar man på han så kör han in klorna i en och så sparkar han med bakbenen som en tok! Är inte sådär jätte skönt direkt. Bitas kan han också den lilla bitchen.  Och petar man han på magen så blir han ännu argare ;P Den lilla grisen.

Mami va ju rolig igår. Jag sa till na att jag skulle gå ut och städa åt Em. Ja sen när jag skulle in, då har hon låst dörren! Hon låser alltid när hon går upp på övervåningen. Snällt att låsa ut mig när jag är precis utanför. Har Em's bur bara några meter ifrån dörren. Fick vänta ett tag också innan Kim masade sig ner och öppnade.

Undra om man kanske ska gå och lägga sig? Fast jag vill se klart CSI ;P Ska nog göra det och sen blir det raka vägen i säng =P

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

haha michelle, denna måste du se:



http://www.youtube.com/watch?v=0NPxuQ7WEOA



förresten, du borde vara på msn oftare ;P

2008-11-10 @ 00:21:32
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Ango

Hej Michelle!

Grattis! Du vann boken "Djävulen bär Prada" i min blogg! Maila din adress till mig så kommer boken på posten!

Ha en skön måndag!

Kram

/Ango

2008-11-10 @ 08:29:28
URL: http://bokfilm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0