Hem till Helene

Ska hem till Helene om 1 timme ungefär =P Vi ska kolla på One Tree Hill och Idol ;P En riktig tv kväll helt enkelt =P Jag har väntat as länge på att få se fortsättningen på säsong 6 och ikväll så får jag äntligen göra det hehe ;P Ska bli skoj att umgås me Helene också, va ett tag sen nu =P Hon va ju bara tvungen att dra ner till gbg till sin snubbe och lämna mig här uppe i tråkhålan, väntandes på att hon skulle komma hem nån gång så vi kunde ha en till OTH kväll ;P Behöver la inte säga igen att jag Älskar One Tree Hill ;P


Mami klippte mig lite förut =P Mitt hår va rätt slitet, speciellt på höger sida. Jag måste ligga och gnugga som fan på den sidan när jag sover =P Ska nog börja sova med en fläta hela tiden och börja ta bättre han om mitt hår, speciellt topparna.

Nee nu ska jag göra mig i ordning. Springer ju runt i slitna mjukiskläder =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha tss, bäst du passar på.

för jag åker ner till göteborg på fredag igen ;P

2008-10-18 @ 18:43:51
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0