One Tree Hill & Prison Break

Har varit hemma hos Helene i några timmar och kollat på One Tree Hill & Prison Break =P Lika roligt som vanligt att träffa henne ;) Fick chilinötter, chips och drick av hennes pappa, väldigt snällt av han =) Shit va stressad man blir av PB ;P Jag blir helt tokig när jag tittar på det programmet =P Ena sekunden så går det skit bra för dom sen håller det på att gå åt skogen, och sen klarar dom det eller i vissa fall inte =P Jobbigt det där =P Men bra som satan är det ;)



Fick me mig 2 avsnitt av Prison Break som jag hade tänk kolla på nu =P Lite sent men jag orkar inte vänta tills i morron ;P Så det ska jag roa mig me innan jag ska sova :)

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0