Idol

Har kollat på Idol. Tycker att alla tjejerna är bra men jag har ingen favorit än. Brukar ju ha nån som jag gillar lite mer från början men inte nu. Får se om jag får nån favorit bland killarna imorron =P

Just nu sitter jag och kollar på nåt mysko program. Det är en tjej som säljer bebisar som hon gör och dom ser riktiga ut. Man får välja hur dom ska se ut, hud- och hårfärg, rakt, lockigt, precis allt. Och en tjej har flera såna där ungar, för hon vill inte ha riktiga barn som skriker och stökar ner och sånt där. Hur sjukt är inte det? Jag tycker att det där är läskigt, riktigt läskigt. Köper ju saker åt den som om det vore en riktig, lite som när man var liten och leker med dockor fast det här är ju bara sjukt. Jag kan inte fatta att killarna går me på det. Så mysko.

Ska ta och fortsätta att kolla på det här hel knäppa programmet.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: sonja

haha kolla oxå på de där knäppa pogrammet! man är ju inte helt normal om man har en docka o köper massa dyra kläder o barnvagnar o massa helt sjukt.

2008-09-30 @ 13:34:29
URL: http://fluffsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0