Maria Wern - Främmande fågel

Sitter och kollar på den nya serien Maria Wern - Främmande fågel.

Svensk kriminalserie från 2008. Avsnitt 1 av 4.
Maria Wern återvänder till sitt arbete efter en tids frånvaro. Det dröjer inte länge förrän hon kastas in i arbetet och snart har hon fler fall på sitt bord. Det börjar med en oidentifierad man som hittats mördad samtidigt som en kvinna med influensasymtom avlider.
I rollerna: Eva Röse, Fares Fares, Allan Svensson, Peter Perski, Marie Rickardsson.

Kollade på Idol innan det och efter det här programmet så är det So You Think You Can Dance =P

Annars då? Har städat lite i rummet, hämtat datan me pappa. Det va på tiden att vi fick hem den så vi kan försöka fixa den. Va tvungen att ringa pappa och säga åt han att vi skulle hämta den för Cassandra & Kim började slåss idag igen om mamis data. Är så jävla trött på dom nu så jag vill bara spy. Och det är ju alltid jag som får gå och tjata på dom om datan och även sära på dom när dom slåss. Och jag fick säga åt pappa också för annars händer det ju ingenting. Han som hade datan har en jätte söt och go hund =P En liten nallebjörn ;)
Har kört Bella till skolan för hon skulle va me en kompis där, tog me mig Danne & Ida hem då, hämta Helene och körde hem Ida. Sen gick jag och Helene på en promenad =P

Nee nu ska jag fortsätta att kolla på tv =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0