Tisda

God morgon!

Fy satan va kallt det är nu! Jag fattar inte hur man ska klara av en till svinkall vinter. Man längtar ju inte direkt tills det är typ -20 och massa snö. Jag skulle vilja ha sommar året runt typ. Mycket bättre än kalla vintrar.

Grannens cross ska nog få ett litet besök av mig också. Pilla lite på den så att den inte fungerar nå mer. Jag hade precis somnat om efter att jag hade öppnat fönstret åt Knarpan så han kunde gå ut och in, för han ska ju alltid ut så jäkla tidigt. Ja men sen blir man väckt av att grannen kör i gång sin jävla cross och håller på me den ett tag innan han åker iväg och kommer tillbaka lika fort eftersom den inte riktigt fungerar. Halv 7 drog han i gång den, HALV 7! Snacka om att inte ha alla hästar hemma. Man borde la kunna fatta att det finns folk som sover, är ju massa barn familjer och gamlingar som bor här vid oss ju. Jag hade bara lust att gå dit och slå sönder skiten.

Ska gå och hämta Tjorven om en stund också. Hon ska vara här hela dan för Linda jobbar och då vill vi ha na här. Jag kommer pälsa på mig en massa, vinter jacka, vantar, halsduk ja allt sånt där. Jag ska då inte frysa iaf.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0