Hemma

Hejsan!

Jag kom hem vid 5. Har käkat lite och så =P Ska åka tillbaka till Isa lite senare och ge na kvällsmat och så tänkte jag att Isak skulle få hälsa på na =)

Vi släppte ju ihop hästarna förut och det gick hur bra som helst! =) Inga sparkar eller nånting. Bitter visa nu att det är han som bestämmer, men vi visste ju redan att Isa va låg i rang. Men Bitter är en bra ledare så =) Va väldigt skönt iaf att det gick så hinla bra. Det va ju nästan så att vi hade kunnat låta broddarna sitta i men sånt vet man ju aldrig innan. Men i morgon åker dom på igen (om vi får i dom) ;P Men det ska la inte va nå problem, hoppas jag iaf. Skulle vara skönt om det kunde bli vår nu så man slipper ha dom i.

Lägger in lite bilder sen från idag när jag har fått dom från Linda =P Hon har ju en system kamera så hon tar ju massa kort =P Jag ska spara till en själv för det är ju så skoj att ta kort, och det blir ju inte lika bra bilder med en vanlig digitalkamera.

Nu ska jag städa lite i rummet och dammsuga. Jag har lyckats att hålla det snyggt nu enda sen jag städade, viket är helt otroligt ;P Och så ska det förbli =P

Ciao!


Här är en bild på mig och Isa som Linda tog igår =P

Kommentarer
Postat av: helly

åh vad söta ni är ;P

2009-04-07 @ 19:16:54
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0