090828

God morgon!

Vaknade vid 8 idag igen. Och självklart är det ju världens tråkigaste väder ute =/ Fan alltså! Det är en jäkla fluga här om håller på att göra mig galen! Den ska gå på mig hela tiden fast att jag försöker mosa den varenda gång. Den lilla skiten har terroriserat mig enda sen jag klev upp.


Igår va jag till tandläkaren. Lagade ett litet hål så nu är det fixat. Så jobbigt att man får lättare hål för jag har fått fylla upp flera tänder för att dom är så djupa. Så det gäller verkligen att vara noga med tandborstningen =P

Sen på kvällen så hjälpte jag J & J med att få in en stor rundbal med hö där Isa ska stå. Kommer bli roligt i vinter när vi ska fixa det där =P

Sen så åkte jag och J till Isa och tittade till henne. Tog av na flugluvan och smörjde in hennes sår på öronen lite och jag hoppas att knotten inte ha varit på henne så mycket där. Ska försöka klämma lite och tvätta såren för nu måste dom bli bra. Man lär ju få stå ett bra tag om man ska lyckas fixa det men det får man ju så lov att göra för hon kan ju inte ha dom där såren hur länge som helst. Ena är rätt litet men det andra är ju lite större och jag vill få bort dom.

På månda så ska jag och J flytta alla sakerna hit till ljunga och så ska vi göra klart allting så att det bara är att ta hit Isa på tisda. Ska bli så skönt att ha henne nära så att man aldrig behöver tänka på att man inte kan ta sig till na. För det är riktigt jobbigt nu när jag inte vet om jag kommer kunna åka till henne. Är det jätte dåligt väder ikväll så får jag fråga pappa om jag får låna hans bil en sväng. Annars måste jag testa mamis moped men det kommer inte bli så skoj för dom har gjort nånting med den så den går bara 35, och åka 2 mil sammanlagt kommer ta lite längre tid än vanligt. Men finns det inget annat sätt så måste jag ju.

Nu ska jag käka frukost =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

haha surfa på webbsidor är farligare än att ladda ner photoshop om du inte har virusskydd :/

2009-08-28 @ 11:07:06
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0