Hemma igen

Tjena!

Kom hem för en liten stund sen. Jag fick veta att jag skulle vara längre på förskolan än vad jag trodde. Jag trodde att jag skulle sluta 2 men det av tydligen 4. Aja, och när jag sluta så tog jag me Bell hem och så åkte jag och mami och tränade nästan direkt. Så jag har varit borta hela dan.

Har iaf varit en jätte rolig da =P Ungarna på förskolan är så himla snälla och goa ;) Och det är riktigt roligt att vara me dom =P Faktiskt roligare att vara där en på dagis, men det är jätte roligt att vara på dagis också =P Men det är ju annat att vara på förskolan eftersom alla ungarna där är stora, dom kan prata, klarar sig själv och så =P Det är liksom roligare att leka med dom ;P Jag hoppas att jag kan få jobba lite där sen när den här praktiken är klar och jag hoppas att dom ringer nånting från dagis också så jag får vara lite med dom goa ungarna också =P Är ju några på förskolan som har småsyskon på det dagiset som jag jobbar på ibland och det är roligt att få vilka det är, för flera ungar har jag varit med en hel del =P

Sen är det 4 tjejer som är sådär att dom gärna vill sitta bredvid mig =P Och eftersom jag inte kan dela på mig i 2 delar så vart det lite bråk idag. Det vart till och me lite slagsmål mellan 2 utav dom så jag fick stoppa dom. Där går det lite för långt =P Ändå sa jag till ena tjejen att hon skulle få sitta bredvid mig i morgon.

Sen är det en liten kille också vill vara med mig typ hela tiden =P Han ville att jag skulle leka med han hela tiden typ =P Sen är det en annan kille också som efter ett tag vågade prata med mig och ville leka lite med mig =P Han är lite mer tystlåten och det är alltid roligt när dom öppnar upp sig mer =) Skit söta ungar allihopa! =P

Tog även lite bilder med min mobil då ungarna stod bredvid ett torn av klossar som en killen byggde =P Tänkte lägga ut en bild på det sen, måste bara fixa över ansiktena för jag kan ju inte lägga ut bilder på andra ungar där dom syns helt här inte =P Men det får bli efter maten ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0